email. adresa získaná z $_POST -nevyhovující tvar
Jsem Joomla začátečník. Pokud mám formulář s textovým polem, vyplním do něj text, který splňuje regulární výraz emailové adresy, a odešlu ho (metodou POST), tak když chci tento řetězec získat z pole $_POST, tak nedostanu očekávaný řetězec (např. Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.), nýbrž dostanu nějaký javascriptový kód, nejspíše na zobrazení tohoto emailu jakožto aktivního prvku pro kliknutí. Jak přemluvit Joomlu, abych z $_POSTu dostal holý string, a nikoliv javascriptový kód?
Pro možnost přispívání do fóra je nutné: Přihlásit se nebo Vytvořit účet.
A jak to děláte teď a kde a jak to kontrolujete?
Ten nesmyslný Javascriptový řetězec je ochrana Joomly proti spamu - všechny emailové adresy ve výstupu se takto zakódují. Pokud si vypnete Plugin Email Cloaking uvidíte čisté maily.
Ale nemá to co dělat s POST (na ten mimochodem nešahejte přímo, ale pomocí JRequest nebo lépe JApplication::input), je to jen otázka výstupu.
Ten nesmyslný Javascriptový řetězec je ochrana Joomly proti spamu - všechny emailové adresy ve výstupu se takto zakódují. Pokud si vypnete Plugin Email Cloaking uvidíte čisté maily.
Ale nemá to co dělat s POST (na ten mimochodem nešahejte přímo, ale pomocí JRequest nebo lépe JApplication::input), je to jen otázka výstupu.
To je chyba, ale jestli se jedná jen o formulář, není jednodušší použít již hotovou formulářovou komponentu, nebo se alespoň podívat do kódu (případně dokumentace), jak jsou formuláře v Joomle dělané?
I'm sorry, my responses are limited...you must ask the right questions.