Přihlásit se

Joomla 5.1.0 a Joomla 4.4.4 (17 dub 2024)

Dnes byla uvolněna nová verze Joomla 5.1.0, společně s Joomla 4.4.4. Tato verze přináší spoustu nových funkcí, vylepšení v oblasti bezpečnosti a kódu a díky těmto vylepšením i vyšší rychlost.

email. adresa získaná z $_POST -nevyhovující tvar

16. srp 2013 01:05 #110078
Jsem Joomla začátečník. Pokud mám formulář s textovým polem, vyplním do něj text, který splňuje regulární výraz emailové adresy, a odešlu ho (metodou POST), tak když chci tento řetězec získat z pole $_POST, tak nedostanu očekávaný řetězec (např. ondra@seznam.cz), nýbrž dostanu nějaký javascriptový kód, nejspíše na zobrazení tohoto emailu jakožto aktivního prvku pro kliknutí. Jak přemluvit Joomlu, abych z $_POSTu dostal holý string, a nikoliv javascriptový kód?

16. srp 2013 01:58 #110079
Odpověď od Cony
Moderátor
A jak to děláte teď a kde a jak to kontrolujete?

Ten nesmyslný Javascriptový řetězec je ochrana Joomly proti spamu - všechny emailové adresy ve výstupu se takto zakódují. Pokud si vypnete Plugin Email Cloaking uvidíte čisté maily.

Ale nemá to co dělat s POST (na ten mimochodem nešahejte přímo, ale pomocí JRequest nebo lépe JApplication::input), je to jen otázka výstupu.

16. srp 2013 15:05 #110088
Odpověď od Ondra
Uživatel
Ale jak to mám vyřešit, když chci mít Cloaking zapnutý? Když beru hodnotu mail. adresy např. takto: JRequest::getVar("mailField"), tak take dostanu ten javascript. kód...

16. srp 2013 15:10 #110089
Odpověď od Ondra
Uživatel
ptal jsem se na IRC Joomla foru a pry je to asi nejaky bug...

16. srp 2013 15:20 #110090
Odpověď od Cony
Moderátor
Myslím že bude spíš bug u Vás. Jinak by nefungovala třeba registrace.
Jak ten formulář vykreslujete, a kde? Je to někde k vidění?

16. srp 2013 15:25 #110091
Odpověď od Ondra
Uživatel
Vytvářím vlastní modul do Joomly. Jde o php soubor, který je uložen ve standardním adresáři 'tmpl', v tom souboru vykresluji formulář natvrdo fomocí html tagů <form>, <input> a podobně...