email. adresa získaná z $_POST -nevyhovující tvar

Ondra
16. srp 2013 01:05 #110078
Jsem Joomla začátečník. Pokud mám formulář s textovým polem, vyplním do něj text, který splňuje regulární výraz emailové adresy, a odešlu ho (metodou POST), tak když chci tento řetězec získat z pole $_POST, tak nedostanu očekávaný řetězec (např. Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.), nýbrž dostanu nějaký javascriptový kód, nejspíše na zobrazení tohoto emailu jakožto aktivního prvku pro kliknutí. Jak přemluvit Joomlu, abych z $_POSTu dostal holý string, a nikoliv javascriptový kód?

Pro možnost přispívání do fóra je nutné: Přihlásit se nebo Vytvořit účet.

Odpověď od Cony
16. srp 2013 01:58 #110079
A jak to děláte teď a kde a jak to kontrolujete?

Ten nesmyslný Javascriptový řetězec je ochrana Joomly proti spamu - všechny emailové adresy ve výstupu se takto zakódují. Pokud si vypnete Plugin Email Cloaking uvidíte čisté maily.

Ale nemá to co dělat s POST (na ten mimochodem nešahejte přímo, ale pomocí JRequest nebo lépe JApplication::input), je to jen otázka výstupu.

Odpověď od Ondra
16. srp 2013 15:05 #110088
Ale jak to mám vyřešit, když chci mít Cloaking zapnutý? Když beru hodnotu mail. adresy např. takto: JRequest::getVar("mailField"), tak take dostanu ten javascript. kód...

Odpověď od Ondra
16. srp 2013 15:10 #110089
ptal jsem se na IRC Joomla foru a pry je to asi nejaky bug...

Odpověď od Cony
16. srp 2013 15:20 #110090
Myslím že bude spíš bug u Vás. Jinak by nefungovala třeba registrace.
Jak ten formulář vykreslujete, a kde? Je to někde k vidění?

Odpověď od Ondra
16. srp 2013 15:25 #110091
Vytvářím vlastní modul do Joomly. Jde o php soubor, který je uložen ve standardním adresáři 'tmpl', v tom souboru vykresluji formulář natvrdo fomocí html tagů <form>, <input> a podobně...

Odpověď od Ondra
16. srp 2013 15:27 #110092
Takže nepoužívám Joomla API, což je chyba

Odpověď od Bong
16. srp 2013 15:38 #110094