Přihlásit se

Joomla 5.1.0 a Joomla 4.4.4 (17 dub 2024)

Dnes byla uvolněna nová verze Joomla 5.1.0, společně s Joomla 4.4.4. Tato verze přináší spoustu nových funkcí, vylepšení v oblasti bezpečnosti a kódu a díky těmto vylepšením i vyšší rychlost.

Název své HTML Stránky

28. zář 2012 17:18 - 28. zář 2012 17:19 #98153
Název své HTML Stránky od Funny
Uživatel
Pěkný den, vytvořil jsem v administraci svoji HTML stránku ale nevím kde najdu odkaz na ni?
Může mi prosím někdo poradit? Díky

28. zář 2012 17:59 #98154
Odpověď od prontik
Zkušený uživatel
:blink: Jako ze jste si vytvoril clanek ve Spravci clanku a nevite jak jej zobrazit na webu?

Nabidky> Vybrat menu kde se ma zobrazovat > Novy > U typu polozky klik na Vybrat a zvolit Jeden clanek
docs.joomla.org/Help25:Menus_Menu_Item_Article_Featured

Joomla je jako puzzle. Stačí vědět jak ty dílky k sobě poskládat.

28. zář 2012 18:51 #98157
Odpověď od Funny
Uživatel
Asi jsem to špatně vysvětlil, skrátka jsem nováček a chci vědět jak udělám stránku do které napíši co chci třeba kontakty atd... Ta stránka by se mela objevit jako kdyz pridám odkaz do hlavní lišty kde je třeba Domů atd.. a když na to kliknu tak by se mela zobrazit ta html stránka, proto se ptám jak na to?Prosím

28. zář 2012 19:33 - 28. zář 2012 19:40 #98158
Odpověď od Bong
Moderátor
Polopaticky co je psáno výše:
  • Ve Správce článků: Články vytvoříte nový článek (to je to vaše HTML), zveřejníte
  • Ve Správce nabídek: Položky nabídky vytvoříte novou položku nabídky typu Článek - Jeden článek (to je ten odkaz na stránku), zveřejníte
Případně vysvětlete co myslíte tou vlastní stránkou...

I'm sorry, my responses are limited...you must ask the right questions.

28. zář 2012 19:40 #98160
Odpověď od prontik
Zkušený uživatel
Vsak ano.

Prvne musite vedet co chcete pridat do toho menu (te hlavni listy jak vy rikate)

Pokud clanek tak
1. Vytvorit si novy clanek
2. Jit do Nabidky, tam si zvolite do jake nabidky chcete tu novou polozku dat (asi main menu)