Přihlásit se

Joomla 5.1.0 a Joomla 4.4.4 (17 dub 2024)

Dnes byla uvolněna nová verze Joomla 5.1.0, společně s Joomla 4.4.4. Tato verze přináší spoustu nových funkcí, vylepšení v oblasti bezpečnosti a kódu a díky těmto vylepšením i vyšší rychlost.

Nefunguje hodnocení článků

07. bře 2016 15:04 #126150
Nefunguje hodnocení článků od Marek Jehlár
Uživatel
Zdravím, z nějakého důvodu mi přestalo fungovat hodnocení článků ve všech kategoriích. Článek jde ohodnotit pouze 1x. Pokud se u již ohodnoceného článku zkouší dát další hodnocení joomla napíše hlášku: Tento článek jste již dnes ohodnotili. Vím že hodnocení fungovalo, ale od nějakého data jsem dostal na web od uživatelů stížnosti, že jim nefunguje hodnocení, že jim to píše hlášku iz výše a že hodnocení nedělali. Jsem celkem laik v joomle a ikdyž jsem hledal různě na webu nenašel jsem, že by měl někdo podobný problém. jedná se o web: www.vikings.cz Budu rád za jakoukoli pomoc. Děkuji.

07. bře 2016 16:48 #126151
Odpověď od Cony
Moderátor
Tato chyba se zobrazí obecně při jakékoliv chybě při hodnocení. Zkuste zapnout hlášení chyb, jestli se neukáže něco víc.

07. bře 2016 21:21 #126154
Odpověď od Ernst
Joomla Expert
nenainstaloval jste tam nějaké rozšíření, které obsahuje hodnocení něčeho?

08. bře 2016 09:07 - 08. bře 2016 09:10 #126161
Odpověď od Marek Jehlár
Uživatel
Zdravím, jak jsem psal, jsem v tom laik... jak a kde to hlášení chyb zapnout?

Nejsem si vědom, že bych v poslední době jakýkoli nový modul instaloval.

08. bře 2016 09:20 #126162
Odpověď od Ernst
Joomla Expert
systém - globální nastavení - server - Hlášení chyb

08. bře 2016 09:52 #126163
Odpověď od Marek Jehlár
Uživatel
Zdravím,

nastavil jsem postupně hlášení chyb na Maximum, jednoduchý, výchozí nastavení systému, vše stejné pouze hláška o tom, že jsem již dnes hlasoval.

Po nastavení hlášení chyb na Vývoj a provedení hlasování jsem obdržel toto: