Přihlásit se

Joomla 5.1.0 a Joomla 4.4.4 (17 dub 2024)

Dnes byla uvolněna nová verze Joomla 5.1.0, společně s Joomla 4.4.4. Tato verze přináší spoustu nových funkcí, vylepšení v oblasti bezpečnosti a kódu a díky těmto vylepšením i vyšší rychlost.

Ako vypnúť vyrovnávaciu pamäť

14. kvě 2014 16:09 #116090
Ako vypnúť vyrovnávaciu pamäť od anka
Návštěvník
Som zaciatocnik samouk v praci s joomlou 2.5. V nastaveniach systemu som zapla vyrovnavaciu, ovladac som zadala "xcache". Od tej doby ked chcem ulozit akukolvek zmenu (clanok,menu......) server odomna vyzaduje prihlasovacie meno a heslo, ktore nepoznam. Ked zrusim toto hlasenie otvori sa mi stranka s nasledovnym textom:

XCache Authentication Failed
You're not authorized to access this page due to wrong username and/or password you typed. The following check points is suggested:
Be aware that `Username' and `Password' is case sense. Check capslock status led on your keyboard, and punch left/right Shift keys once for each
Make sure the md5 password is generated correctly. You may use mkpassword.php
Reload browser cache by pressing F5 and/or Ctrl+F5, or simply clear browser cache after you've updated username/password in php ini.
Check XCache wiki page for more information.

Chcela som vyrovnavaciu pamat vypnut, ale aj vtedy rovnako odomna pyta meno a heslo a pamat sa vypnut neda.
Vie mi niekto poradit co robit, ako pamat vypnut, alebo kde sa dopracujem k heslu?
Dakujem.

14. kvě 2014 16:33 #116091
Odpověď od HonzaKr
Moderátor
V souboru configuration.php změňte tento řádek:

public $cache_handler = 'Xcache';

na

public $cache_handler = 'file';

:: bývalý člen Joomlaportalu ::

14. kvě 2014 16:47 #116093
Odpověď od anka
Návštěvník
Dakujem za rychlu reakciu.
No toto som uz skusala, ale nejde mi to zmenit, ani ked som sa pokusla configuration.php prepisat. Ostava to nezmenene. Som zufala.

14. kvě 2014 17:16 #116094
Odpověď od Cony
Moderátor