Přihlásit se

Joomla 5.0.1 a 4.4.1 bezpečnostní vydání (29 lis 2023)

Joomla 5.0.1 a 4.4.1 je nyní k dispozici. Jedná se o bezpečnostní vydání pro Joomla 4.x. a 5.x.

Phoca Galery

19. pro 2013 22:14 #113355
Phoca Galery od Dan
Uživatel
jsem úplný začátečník a nainstaloval jsem si Joomla na Hostingu. zkoušel jsem některé věci, vše šlo ok, poté jsem doinstaloval Phoca galery a nastavil jako výchozí. tím jsem zrušil všechna nastavení a již žádným způsobem nedokázal obnovit původní stav. nelze ani nahrát šablonu znovu. pokud Phoca odinstaluji, zobrazí se na www chyba chybějící komponenty. jak je možné vrátiti původní nastavení? jakou galerii použít?

díky za pomoc

19. pro 2013 23:13 #113357
Odpověď od Bong
Moderátor
Když si nainstalujete nějakou komponentu a její položku menu nastavíte jako hlavní a následně tuto komponentu odinstalujete, pak se stane to co popisujete. Prostě musíte zvolit jako hlavní nějakou jinou existující stránku...

I'm sorry, my responses are limited...you must ask the right questions.

19. pro 2013 23:18 #113358
Odpověď od Dan
Uživatel
to jsem již zkoušel, ale systém mi neprovede tuto změnu. nevím proč neakceptuje tuto změnu. zkoušel jsem to s článkem, který zmizel při spuštění této komponenty,

dík

19. pro 2013 23:47 #113360
Odpověď od Bong
Moderátor
Co znamená neprovede změnu? Když nastavíte nějakou položku menu jako hlavní, tak se změna neuloží? Nebo se jen neprojeví ve frontendu? Položka kterou nastavujete jako hlavní je jaká (typ)? Pokud vede na neexistující článek je to z bláta do louže.

I'm sorry, my responses are limited...you must ask the right questions.

20. pro 2013 07:00 #113361
Odpověď od Dan
Uživatel
Nastavení ve správci nabídek mi nedovolí odstranit tu definici "úvodní stránka". před spuštěním galerie, se zobrazoval článek ze správce článků. s uveřejněním galerie je nedostupný, a nedokážu jej vrátit. bohužel nejdou vložit screenshoty.