Přihlásit se

Děkujeme za odeslání zprávy

03. dub 2013 20:30 #106284
Děkujeme za odeslání zprávy od Kamil Kroulík
Uživatel
Zdravím všechny,

prosím Vás o pomoc . instaloval jsem Joomlu verzi 2.5.9 a nahrál šablonu odsud . Přidal jsem pár modulů a pár textů,když jsem přidal kontaktní formulář zjistil jsem že nefunguje ale vždy po odeslání zprávy napíše - Děkujeme za odeslání zprávy - žádnou chybu to nenapíše.Pokud si zakliknu že chci poslat kopii zprávy na mail - tak ta mi přijde ??? Při změně na základní šablonu se nic nezměnilo.

Zkusil jsem novou instalaci na stejném serveru na jiné doméně a tam přes SMTP vše odchází.

Nevíte prosím kde jsem udělal chybu ?
Díky za radu

03. dub 2013 21:11 #106285
Odpověď od Bong
Moderátor
A ten email příjemce je jaký? SMTP jaké? Nepřijde vám nějaká zpráva o nedoručitelnosti?

I'm sorry, my responses are limited...you must ask the right questions.

03. dub 2013 21:20 #106286
Odpověď od Kamil Kroulík
Uživatel
Gmail , zpráva nedorazí žádná.

03. dub 2013 22:04 #106287
Odpověď od Cony
Moderátor
Zkontrolujte na GMailu SPAM, GMail je občas hodně drastický v označování emailů jako spamu. Pokud tam zpráva nebude, zkuste odesílání pomocí PHP, v případě že by to nechodilo měl by Vám být pak hosting říct podrobnější info.

03. dub 2013 22:12 #106288
Odpověď od Kamil Kroulík
Uživatel
Gmailem to není , je to opravdu někde v Joomle. Nová instalace stejná šablona stejné nastavení,pouze jiná doména a přes SMTP i PHP funguje. Můžete mě prosím nakopnout kde hledat ?

Díky

03. dub 2013 22:18 - 03. dub 2013 22:20 #106289
Odpověď od Bong
Moderátor
Gmail co? To je doména emailu příjemce (administrátora)? Nebo SMTP? Emaily pro registraci nového uživatele dorazí?

Edit: mezi námi, ona to přestává být sranda,když máte email Joomly na odlišné doméně než použitý SMTP. Takže buď to upřesněte, nebo pátrejte sám.

I'm sorry, my responses are limited...you must ask the right questions.

03. dub 2013 22:35 #106290
Odpověď od Cony
Moderátor

Kamilkr napsal: pouze jiná doména

No ale to je dost podstatná změna ;) Není to také jiný hosting? Když chodí kopie, měl by chodit i originál. Zkuste změnit email toho příjemce na stejný email co zadáváte do formuláře, přijde to?

03. dub 2013 22:45 #106291
Odpověď od Kamil Kroulík
Uživatel
Vzhledem k tomu že jsem začátečník,tak je těžké Vám vysvětlovat co kde a jak mám nastavené. Bylo by snazší kdyby jste se podíval sám. Vím jistě že není problém u hostingu ani v nastavení SMTP .Protože jak jsem již psal ,joomlu jsem instaloval znovu na stejném hostingu se stejným nastavením SMTP a vše funguje.
Co se týče registrace nového uživatele, tak mail administratorovi nedorazí,přijde pouze uživateli který se ragistroval.

03. dub 2013 22:52 #106293
Odpověď od Cony
Moderátor
Pokud na stejném hostingu, stejném nastavení vše funguje, hledejte ten jeden drobný rozdíl (třeba email administrátora). I když jste začátečník, víte přece co jste si kde nastavil.

Powered by Fórum