Přihlásit se

google chrome a chyba 118 vs. jiné prohlížeče

05. úno 2013 15:01 #103526
Zdravím všechny moudré hlavy.

chci se zeptat, jaký používáte prohlížeč pro správu webů. Je mi jasné, že žádný není ideální, ale v kterém máte nejméně probémů?

IE jsem odepsala již před mnoha verzemi
FF a Opera mi často nedovolovali základní funkce v editorech

a Google Chrome... to je kapitola sama pro sebe,
jako administrátor si nemohu stěžovat protože s joomlou si rozumí na jedničku.

ALE...

pokud na webu strávím několik hodin, chrome se zasekne a začne se tvářit, že stránka neexistuje, nebo nelze načíst a to i po dobu několika hodin.
Hledala jsem na internetu co s tím, a nějaké tipy opravdu našla, ale nefungují stoprocentně. Vyjde zhruba 1 z 10 pokusů. ať jde o čištění cookies, které mám beztak vypnuté, mazání cache, restart celého PC, kontrola firewall,
nastavení AVG.........
jediné co zabere je čekat.

O tom, že jde o problém browseru, ně ujišťuje fakt, že na jiném pc se v době, kdy je na mém PC stávka, vše funguje. ale po čase nastane stejný problém.

používám googlechrome na XP i Win7 se stejnými obtížemi

nejčastější chybové hlášky jsou: server nelze nají, k serveru se nelze připojit... nebo chyba 118 (čas pro operaci vypršel)
O problém wifi nejde, protože jiné stránky se načítají bez obtíží.

ještě dodám, že se to stává i se stránkami založenými na jiných systéme.

vím, že se tento dotaz netýká přímo joomly, ale bez prohlížeče se jaksi nedají obhospodařovat.

předem děkuji za tipy i rady.

PS na ofic. stránkách pro podporu googlechrome je řešení této chyby jaksi upozaděno a není tam nic kloudného. Odpovědi na přímý dotaz se mi nedostalo.

05. úno 2013 15:21 #103527
Odpověď od Bart
Moderátor
Osobně používám Firefox, s tím jsem se sžil asi nejvíce, ale není úplně 100% a některé věci lépe podporuje Google Chrome. Například HTML5 podporu má lepší Google Chrome.

Jak předejít zamrzávání a zpomalování prohlížeče? Je to otázka všech prohlížečů. Všiml jsem si, že po čase Google Chrome zpomalí a občas zamrzne a podobné psí kusy dělá. Firefox je na tom o poznání lépe, ale že by to bylo něco extra taky, zpomaluje časem také a občas blbne.

Na podobné problémy co popisujete, jsem také narazil. Od té doby kompa čistím pravidelně. Zatím vše v pořádku. Je fakt, že ho přeinstaloval, udělal bitovou kopii. Kdyby se objevili nějaké závažné problémy, vše obnovím do čisté instalace za 10 min. Časem komp trochu zpomalí pod náporem marastu, ale tento problém řeším tak, že čistím počítač od všelijakého harampádí. Využívám k tomu:
Vše se zdá zatím OK.
Poděkovali: raduna

05. úno 2013 15:33 - 05. úno 2013 15:37 #103529
Odpověď od karel
Zkušený uživatel
Sice to je opravdu na jinou diskusi (někam do HW/SW), ale zkusme to... :

Podle informací například v tomto vlákně: code.google.com/p/chromium/issues/detail?id=57255 můžou být příčiny ve firewalu, proxy (nebo jiném filtru spojení)

Zkoušela jste (pokud máte možnost) jinou síť se stejným strojem?
Zkoušela jste kontrolovat/vypínat firewall? (používate proxy? ip.my-proxy.com/ )
Kdo je Váš poskytovatel připojení?
Co antivir?

Znáte-li řešení, sdělte ho - pomůžete ostatním při řešení stejného problému, i případný "rádce" bude vědět, poradil-li správně nebo špatně.
Poděkovali: raduna

05. úno 2013 15:37 #103530
Odpověď od raduna
Začátečník
Je mi jasné, že v tom nejsem sama. v současné době čekám už 2 hodiny až se to umoudří. mezitím jsem promazal a pročistila co se dalo.

na čištění pc používám win aso reg. optimizer, ale ani to nic neřeší.

kdyby to vyřešil alespoň restart PC, tak si pískám, ale již asi rok se vztekám každý den, že nemohu nic dělat.

PS: psí kusy - to je přesné, nejhorší je, že jsem v tom nenašla žádnou logiku či příčinu problémů ani jejich odstranění.

Jestli tento problém někdo rozlouskne, má u mě metál ;-)

05. úno 2013 15:40 #103531
Odpověď od Bart
Moderátor

karel0 napsal: Sice to je opravdu na jinou diskusi (někam do HW/SW), ale zkusme to... :

Podle informací například v tomto vlákně: code.google.com/p/chromium/issues/detail?id=57255 můžou být příčiny ve firewalu, proxy (nebo jiném filtru spojení)

Zkoušela jste (pokud máte možnost) jinou síť se stejným strojem?
Zkoušela jste kontrolovat/vypínat firewall? (používate proxy? ip.my-proxy.com/ )
Kdo je Váš poskytovatel připojení?

Ano, může to být piřpojením, firewallem...apod.

Já si myslím, že problém bude prostě s softwaru. Čistím počítač hloubkově a od té doby problém není. Dříve jsem si myslel, že je problém na straně poskytovatele, kompa, ale to až taková pravda nebyla. Zkusil bych kompa totálně pročistit trial verzí Tune UPu (pokud ji nechcete kupovat, stačí) a to úplně celého ....všemi nástroji co ten program má. A pak dodatečně Ccleaner. Oba programy totiž promazávají kompa trochu odlišně. Pokud to nepomůže, je potřeba hledat problémy dál.

Dále je potřeba se podívat co je v kompu nainstalováno. Z osobních zkušeností vím, že to mohou dělat různé programy i doplňky v prohlížečích. Co prostě nepotřebujete, různé lišty do prohlížečů, totálně k ničemu pryč atd.

Pokud ani to nepomůže zaměřil bych se na ten firewall, poskytovatele netu...atd.
Poděkovali: raduna

05. úno 2013 15:46 #103532
Odpověď od karel
Zkušený uživatel
Jsem názoru, že nejdříve se musí problém najít (ověřit, potvrdit, třeba i vylučovací metodou), pak je možné jej efektivně řešit.

Zkoušet, které řešení je funkční nebo zabere, není řešení problému, ale obcházení (a že těch radikálních řešení může být hromada ...).

Znáte-li řešení, sdělte ho - pomůžete ostatním při řešení stejného problému, i případný "rádce" bude vědět, poradil-li správně nebo špatně.
Poděkovali: raduna

05. úno 2013 15:46 - 05. úno 2013 15:56 #103533
Odpověď od Bong
Moderátor
Přikláním se k Bartovi. Každý prohlížeč má něco do sebe a s každým jde běžně administrovat Joomla.

Ale každý se za čas zpomalí, zasekne atd... Použijte ccleaner, jak vám radí Bart. Po vyčištění vyzkoušejte...

POZN. ccleaner je jediný, který opravdu čistí a nezprasí nic dalšího. I Tune up letělo, když mi pokaždé odstřelilo skener. A nedávno Advanced SystemCare, který mi odstřelil licencování CAD softu.

I'm sorry, my responses are limited...you must ask the right questions.
Poděkovali: raduna

05. úno 2013 15:46 - 05. úno 2013 15:55 #103534
Odpověď od Bart
Moderátor

raduna napsal: Je mi jasné, že v tom nejsem sama. v současné době čekám už 2 hodiny až se to umoudří. mezitím jsem promazal a pročistila co se dalo.

na čištění pc používám win aso reg. optimizer, ale ani to nic neřeší.

kdyby to vyřešil alespoň restart PC, tak si pískám, ale již asi rok se vztekám každý den, že nemohu nic dělat.

PS: psí kusy - to je přesné, nejhorší je, že jsem v tom nenašla žádnou logiku či příčinu problémů ani jejich odstranění.

Jestli tento problém někdo rozlouskne, má u mě metál ;-)

Odinstalujte zbytečnosti...atd to co jsem popsal výše. Pak nainstalujte trial verzi Tune UP a projeďte kompa vším co Tune UP obsahuje...má několik karet a možností...takže důkladně program nastudujte. Mě se velice osvědčil, proto Vám ho doporučuji. Pak bych ještě doporučil ten Ccleaner.

Za tu dobu co dělám s kompem jsem toho zkusil mnoho, ale všechny ty programy na čištění nestály ani za zmínku, kompa skoro nevvyčistily. Byla to spíše parodie na čištění.

Program, který Vy používáte nestojí za nic. Čistí jenom registry..., což je Vám totálně k ničemu. Nečistí cache a další věci spojené s prohlížeči. Tune UP čistí hloubkově všech pět nejznámějších prohlížečů (Internet Explorer, Firefox, Opera, Chrome a Safari). To ale musíte prozkoumat sama. Čistí i flash a mnoho dalšího.
Poděkovali: raduna

05. úno 2013 16:00 - 05. úno 2013 16:05 #103536
Odpověď od Bart
Moderátor

Bong napsal: POZN. ccleaner je jediný, který opravdu čistí a nezprasí nic dalšího. I Tune up letělo, když mi pokaždé odstřelilo skener. A nedávno Advanced SystemCare, který mi odstřelil licencování CAD softu.

Tune Up používám už 4 roky. Postupně se vypracoval v jeden z nejlepších programů na čištění. Abych pravdu řekl, problémy jsem s Tune Up nezaznamenal. Problém spíše byl vždy v uživateli, co a jak nastavil a povypínal. Starší verze za moc nestály, to je fakt. Zlom přináší verze 2013. Ta je opravdu výborná.
Poděkovali: raduna

05. úno 2013 16:10 #103537
Odpověď od raduna
Začátečník
Pánové, moc vám děkuji.
Upřímně mě překvapila lavina odpovědí.
s mým PC guru se do toho pouštíme okamžitě.
uvidíme co to čištění provede, protože zbytečnosti do PC nedávám , bo mám malý disk.

ještě jednou děkuji.
dám vědět až se k něčemu doberu.

05. úno 2013 20:08 #103545
Odpověď od Karri
Uživatel
TuneUp nedoporučuji! Dokáže neuvěřitelně zpomalit PC a zmršit běžná nastavení - po měsíci letěl ze všech počítačů, o které se starám. Pro čištění PC doporučuji zmíněný Ccleaner.

05. úno 2013 20:38 #103547
Odpověď od Bart
Moderátor
Hmm, koukám všichni mají špatné zkušenosti s Tune Up. Nevím proč, všichni moji známí mají opačné zkušenosti... Jak jsem už psal, záleží na to, jak se Tune Up nastaví a jak se používá.

PS: Pokud máte opravdu všichni takový strach z Tune Up, raději ho ani neinstalujte. Osobně s ním mám velice dobré zkušenosti, proto jsem ho doporučil. Nechci nikomu uškodit.

Děkuji
Poděkovali: raduna

05. úno 2013 23:29 #103564
Odpověď od karel
Zkušený uživatel
Jinak další námět na ověření:
- až se opět zasekne načítání, pusťte si v Chrome pomocí F12 v záložce "Network" přehled, a obnovte stránku (abyste viděli na načítání čeho to vlastně čekáte a nedočkáte)

Znáte-li řešení, sdělte ho - pomůžete ostatním při řešení stejného problému, i případný "rádce" bude vědět, poradil-li správně nebo špatně.
Poděkovali: raduna

06. úno 2013 11:41 #103573
Odpověď od ma®vays
Uživatel

raduna napsal: Zdravím všechny moudré hlavy.

Google Chrome... to je kapitola sama pro sebe,
jako administrátor si nemohu stěžovat protože s joomlou si rozumí na jedničku.


Jako administrátor používám CHROME. Teď na win8 se mi zdá trošku pomalejší, než na win7 . . .ale i tak je to pořád slušný prohlížeč. navíc mi neskutečně vyhovují pluginy, které v něm používám.

a z pohledu uživatele to neřeším, protože já na surfování nemám čas a všechny důležité facebooky, mimibazary a podobně stihne manželka i za mě :) a zbytek populace používá vše možné i nemožné a stím stejně nic nenadělám :)

06. úno 2013 14:24 #103581
Odpověď od raduna
Začátečník

karel0 napsal: Jinak další námět na ověření:
- až se opět zasekne načítání, pusťte si v Chrome pomocí F12 v záložce "Network" přehled, a obnovte stránku (abyste viděli na načítání čeho to vlastně čekáte a nedočkáte)


dost dobrý tip, děkuji pokusím se to prověřit.
Jinak jsem potunila Tuneupem

Předběžný závěr:

z líné herky se stal Železník!!!! a to doslova.
Prvotní nastavení a optimalizace systemu zabrala několik hodin.... ale výsledek stál za to!!!!
nemám tiskárnu a jen pár programů, ale celý PC se chová o 300% lépe
chybu 118 jsem zatím viděla jen při slabém signálu wi-fi jinak to šlape jak hodinky!!!

PS: šáhla jsem i do nastavení firewallu, ale tam nic významného nebylo.

podám další zprávu během několika dnů (týdnů) jaký je další stav a vývoj.

Powered by Fórum