Přihlásit se

Joomla 5.1.0 a Joomla 4.4.4 (17 dub 2024)

Dnes byla uvolněna nová verze Joomla 5.1.0, společně s Joomla 4.4.4. Tato verze přináší spoustu nových funkcí, vylepšení v oblasti bezpečnosti a kódu a díky těmto vylepšením i vyšší rychlost.

Problém s menu

24. říj 2012 12:37 #99059
Problém s menu od Petr Minařík
Uživatel
Dobrý den
omlouvám se asi za opakující dotaz ale jelikož jsem uplný začátečník tak bych prosím potřeboval radu z podrobným popisem řešení.. dělám na webu mm-konstrukt.cz a zkusil jsem si tam nahrát jinou šablonu a nezobrazuje se mi celé menu jako v předchozí šabloně vůbec nevím co s tím mám dělat snažím se na to příjít už několik hodin :(((

Předem děkuji :)

24. říj 2012 12:43 #99061
Odpověď od Bong
Moderátor
Povolte si v šablonách zobrazování pozic, pomocí ?tp=1 si zjistěte názvy pozic a modul menu umístěte tam kam potřebujete. Každá šablona to má jinak.

Dále vás čeká minimálně použití jiného fontu, ten v šabloně česky neumí.

I'm sorry, my responses are limited...you must ask the right questions.
Poděkovali: Petr Minařík

24. říj 2012 12:53 #99063
Odpověď od Petr Minařík
Uživatel
ach jo kdybych vedel jak. muzete to udelat za me prosim ? :)

24. říj 2012 13:01 #99066
Odpověď od Petr Minařík
Uživatel
kdyby to slo Bong tak jsem ti poslal soukromou zpravou prihlasovaci udaje... moc ti dekuji.

24. říj 2012 13:06 #99068
Odpověď od Bong
Moderátor
To bych nemohl. Snažíte se pracovat se systémem a nechcete ho umět používat? Toto jsou elementární znalosti, které často využijete.

Rozšíření - Správce šablon - Možnosti - Možnosti správce šablon - Šablony - Náhled pozic modulů - ANO

V uživatelské části webu pak zadat vasedomena/?tp=1 následně uvidíte pozice modulů šablony s názvy.

V nastavení modulu menu si pak nastavíte pozici (pro vaši šablonu), kterou chcete...

I'm sorry, my responses are limited...you must ask the right questions.
Poděkovali: michal

24. říj 2012 13:31 - 24. říj 2012 13:33 #99071
Odpověď od Bong
Moderátor