Přihlásit se

Joomla 5.1.0 a Joomla 4.4.4 (17 dub 2024)

Dnes byla uvolněna nová verze Joomla 5.1.0, společně s Joomla 4.4.4. Tato verze přináší spoustu nových funkcí, vylepšení v oblasti bezpečnosti a kódu a díky těmto vylepšením i vyšší rychlost.

uprava sablonY

18. kvě 2012 09:21 #93714
uprava sablonY od Jirka
Uživatel
Ahoj, jsem zacatecnik z Joomla. mam problem a nevim jak upravitr v sablone JA Purity hlavicku dle svoji volby. Tedy nahrat vůlastni hlavicku.

muzete mi poradit prtopsim jak na to komplet?

diky

Jirka

18. kvě 2012 09:59 #93717
Odpověď od Ben
Začátečník
Možná by Vám mohl pomoci tento odkaz .

07. čvn 2012 17:33 #94426
Odpověď od David
Uživatel
Jsem začátečník a začínám dělat stránky na šabloně beez5. Hledal jsem i hezčí free šablony, ale buď se mi nelíbily nebo jsem třeba našel jednu pěknou zdarma, ale menu do ní už zdarma nebylo. A chtěl bych vás požádat o radu, co se týká postupu úprav šablony.

Příklad: Po najetí na menu je písmo zelené. Vím, že je to vlastnost hover a přes "Prozkoumat prvek" ve Firefoxu zjistím, že je to dceřinný prvek ul.menu. Hledám tedy ve složce beez/css řádek, kde se vyskytují tyto pojmy, zkouším měnit a zjišťuji, co to udělá na samotné stránce. Hledám buď přes vyhledávání nebo intuitivně.

Je toto nejlepší možná způsob, pominu-li to, že někdo už má v oku, kde co najde? Nebo je na to nějaká utilitka? Někdy se mi to totiž výše uvedeným způsobem nedaří upravit. Třeba u výše uvedeného příkladu jsem stále nenašel, kde tu hnusnou zelenou (#7BA428) zaměnit za svou DarkRed.

Kdyby to bylo potřeba, stránky jsou saunovani.funsite.cz

07. čvn 2012 17:54 #94430
Odpověď od Bong
Moderátor
Pokud víte řetězec, není problém si jej v souborech vyhledat.

Použijte nějaký nástroj, například FIREBUG pro Firefox. Rychle najdete kde se který kód nalézá a můžete jej i cvičně měnit a upravovat. Výsledek úprav vidíte také okamžitě.