Přihlásit se

Joomla 5.1.0 a Joomla 4.4.4 (17 dub 2024)

Dnes byla uvolněna nová verze Joomla 5.1.0, společně s Joomla 4.4.4. Tato verze přináší spoustu nových funkcí, vylepšení v oblasti bezpečnosti a kódu a díky těmto vylepšením i vyšší rychlost.

nainstalovaná šablona je rozházená

15. zář 2015 20:54 #123419
nainstalovaná šablona je rozházená od Šárka Shaya
Uživatel
Hola všem,
prosím o radu, spíš o pomoc. V joomle jsem naprostý začátečník. Chtěla jsem si udělat svůj blog, nainstalovala joomlu, koupila šablonu... Jenže ve výsledku šablona je na webu rozházená a já si s tím nevím rady.
Našla bych tu někoho, kdo by mi byl ochoten pomoci, říct mi, kde je chyba, v nejhorším to opravit...
Šablonu v původním znění i výsledek na webu té dobré duši mileráda svěřím.
Děkuje joomlový blbec :)
Přílohy:

15. zář 2015 21:27 #123420
Odpověď od Bong
Moderátor
V první řadě si uvědomte, že Joomla 2.5 je zastaralá, pro nové weby ji nepoužívejte.

Jinak vám nikdo nepomůže (tedy pokud není věštec). Zkuste to znova:
Verze Joomly, název šablony, verze šablony, kde jse ji koupila, odkaz na stránky s chybou,... ?

I'm sorry, my responses are limited...you must ask the right questions.

16. zář 2015 18:18 #123431
Odpověď od Šárka Shaya
Uživatel
Dobrá, tak jinak, jakou mám šanci zprovoznit šablonu pro joomlu 2.5 na verzi 3.a něco?

16. zář 2015 20:11 #123433
Odpověď od Linelabcz
Admin
Šablona je zdá se z webu Templatemonster.com www.templatemonster.com/joomla-templates/42011.html , při zakoupení šablony dostanete dump databáze a návod jak nainstalovat ukázková data.

16. zář 2015 20:36 - 16. zář 2015 20:39 #123434
Odpověď od Šárka Shaya
Uživatel