Ůprava vzhledu potvrzovacích emailů
neporadí mi někdo jak ( kde ) upravit vzhled ( grafickou úpravu ) potvrzovacích emailů. Soubory s kódy bych našel, ale již dost dlouho si lámu hlavu jak emaily zobrazit, abych našel zdrojové kódy a mohl je upravit a přepsat. Omlouvám se, že to dávám sem, ale na virtuamartu mi s tímto nikdo nepomohl.
Pro možnost přispívání do fóra je nutné: Přihlásit se nebo Vytvořit účet.
Pozn.: Úpravu je vhodné provést pro všechny jazyky, které používáte ve shopu. HTML tagy budou nebo nebudou fungovat v závislosti na formátu emailu (text/html). Dodržujte nová pravidla pro soubory překladu, například nesmíte použít uvozovky jinde, než na začátku a konci proměnné hodnoty, atd...
I'm sorry, my responses are limited...you must ask the right questions.
Když zmiňujete Správce jazyků mám Czech a English, nainstalované zakoupené šablony a když nastavím jako výchozí Czech, zmizí mi ze stránek obsah. Je to normální ?
Možná jsou moje dotazy úsměvné, ale jsem samouk začátečník bez znalostí html.
Bohužel přesněji vám neporadím, nevím co přesně chcete. Jaký obsah emailu, jakého emailu, co jej odesílá, Joomla nebo rozšíření? Atd...
Pokud vám zmizí český obsah stránek po přepnutí do češtiny, pak normální to není, ale zřejmě to tak máte nastaveno, těžko říct, pod ruce vám nikdo nevidí.
I tak děkuji za odpověď.
COM_VIRTUEMART_CART_MAIL_SHOPPER_SUMMARY="<p><strong>Potvrzení objednávky</strong></p><p>Zakoupil(a) jste a potvrdil(a) objednávku v online obchodě <strong>%1$s</strong>.</p><p>Stav své objednávky můžete zkontrolovat vstupem do Vašeho osobního účtu</p>"
Vidíte to formátování v tučně označeném textu? Upravujte. Úpravy pak přeneste jak jsem psal do Správce jazyků: Přepsání jazyku. Způsob jak vložit Jazykovou konstantu a Text najdete při vkládání v pravé části stránky...
Stejně tak si můžete najít a upravit i další texty (nejen) emailů...
PS: ve vláknu se řeší texty ale žádná zmínka o grafické úpravě emailu. Ten je celkem nepřehledný a potřebuji jej upravit.