Přihlásit se

Joomla 5.0.1 a 4.4.1 bezpečnostní vydání (29 lis 2023)

Joomla 5.0.1 a 4.4.1 je nyní k dispozici. Jedná se o bezpečnostní vydání pro Joomla 4.x. a 5.x.

odstranění index.php z adresy

02. úno 2012 19:21 #88617
odstranění index.php z adresy od zeroo
Uživatel
Dobrý den,

jsem s Joomlou začátečník a nevím jak se zbavit celkem nepříjemné skutečnosti, že se mi v každé adrese objevuje index.php ( www.neco.cz/index.php/zabava ) Byl bych rád, když by se samotný index nezobrazoval v každé adrese.

Jak je toho možné docílit?

Verze joomly: Joomla! 2.5.1 Stable [ Ember ] 2-Feb-2012 14:00 GMT
Hostuji u Savana.cz

Díky za odpověď

02. úno 2012 19:30 #88618
Odpověď od Bong
Moderátor
Globální nastavení

Nastavení SEO

URL přátelské k vyhledávačům Ano
Použít přepis URL Ano
Přidat k URL příponu Ne

Dále postupujte podle návodu v bublinové nápovědě na Použít přepis URL.

I'm sorry, my responses are limited...you must ask the right questions.

05. úno 2012 00:18 #88695
Odpověď od Draho
Začátečník

zeroo napsal: Dobrý den,

jsem s Joomlou začátečník a nevím jak se zbavit celkem nepříjemné skutečnosti, že se mi v každé adrese objevuje index.php ( www.neco.cz/index.php/zabava ) Byl bych rád, když by se samotný index nezobrazoval v každé adrese.

Jak je toho možné docílit?

Verze joomly: Joomla! 2.5.1 Stable [ Ember ] 2-Feb-2012 14:00 GMT
Hostuji u Savana.cz

Díky za odpověď



Mám stejný problém. Hostuji u Wedosu. Nevím jak zapnout Appache Rewrite Module.
Díky za radu.

05. úno 2012 00:31 #88696
Odpověď od Houbák
Zkušený uživatel
U Wedosu stačí pouze od souboru htaccess napsat:
Code: