Přihlásit se

Joomla 5.1.0 a Joomla 4.4.4 (17 dub 2024)

Dnes byla uvolněna nová verze Joomla 5.1.0, společně s Joomla 4.4.4. Tato verze přináší spoustu nových funkcí, vylepšení v oblasti bezpečnosti a kódu a díky těmto vylepšením i vyšší rychlost.

Vhodná šablona

18. bře 2015 07:31 #120971
Odpověď od Stanislav K.
Začátečník
Moc děkuji a omlouvám se. Zkusil jsem si přes zálohovací modul Akeeba přesunout stránky z lokálu už na web a zkusím to zde popsat ještě jednou i s odkazy. Jinak jsem zde zkoušel přidávat screeny ke svým dotázům aby to bylo jasné, ale bohužel mi to nešlo a nikdy se obrázek nevložil, opravdu nevím proč. Jsem zatím začátečník, tak mě některé základní věci úplně nedochází a přicházím na to postupně, omlouvám se.

1) Mám zde odkaz na kategorie ( arboldeseda.tode.cz/index.php/cs/seznam-kategorii-cz ). Moc jich nebude, řekněmě, že jen dvě nebo tři. maximálně 4. Když tento odkaz otevřu, zobrazí se mi členění s obrázkem + tam jde přidat ke každé položce nějaký popis. Pokud ale chi přidat nějaký obecný text, či jiný popis ke všem kategoriím jde to jen přes hlavní popis v PC, kde to ale nijak nerozlišuje jazyky. Jde mi o to, jestli nějakým jiným způsobem nelze udělat tento popis vícejazyčný.

Jde prostě o to, že když tam budou jen 2 nebo max. 4 kategorie v PC, tak bude web strašně malý (nízký) a dole je nvzhlednýprázdný prostor, proto to chci nějakým způsobem natáhonut. Ať už nějakým popisem, či obrázkem, nějakým obsahem prostě.