Přihlásit se

akeeba backup

24. kvě 2018 21:32 #135968
Odpověď od Cony
Možná už jste nějakou součást odinstaloval před tím, než jste odinstaloval balíček Akeeba. Pak by to hlásilo, že se nepodařilo nalézt soubory. Zkuste Akeebu znovu nainstalovat. Máte v globálním nastavení zapnuté Hlášení chyb (Hlášení ne Ladění)? Pokud ano, zkuste ho vypnout, a spustit průvodce znovu. Možná Vám nějaký plugin vypisuje nějaká varování a to pak naruší AJAX a Akeeba nefunguje.

25. kvě 2018 08:15 #135982
Odpověď od Aleš Palas
A co to třeba přejmenovat zpátky, nainstalovat Akeeba Backup, zazálohovat a přeinstalovat na nové umístění. Může to přece dělat problémy i jinde.

25. kvě 2018 16:51 #135993
Odpověď od Milan
aps
děkuji za odpověď, to se mi již nechce. Byly tam ještě jiné problémy na serveru. Pokud se nepodaří rozjet akeebu tímto způsobem, budu provádět zálohy ručně včetně vyexportování databáze přes PHP admina.

Cony
Také moc děkuji za pomoc, myslíte přeinstalovat nebo znovu odinstalovat a opět instalovat? Ladění i hlášení mám vypnuté.

Děkuji Milan

25. kvě 2018 21:50 #135995
Odpověď od Cony
To je asi jedno, odinstalovat a znovu nainstalovat, nebo přeinstalovat. Máte poslední verzi (6.1)?
Ta chyba je čistě záležitostí javaskriptu, průvodce zkouší jak komunikovat se serverem, a když se mu to nepodaří ukáže tuhle chybu. Úplně mne nenapadá co by to mohlo způsobovat, zkuste jiný prohlížeč. Pokud to nepůjde otevřete konzoli pro vývojáře (F12), a podívejte se, co se Vám vrací za odpovědi ze serveru.

Powered by Fórum