Přihlásit se

Oficiální migrátor na J2.5

21. bře 2012 19:56 #91521
Oficiální migrátor na J2.5 od beny.rfg
Začátečník
Zdravím, chtěl bych se zeptat jak to vypadá s oficiálním migrátorem na J2.5, četl jsem že by se měl objevit, ale nikde ho nenacházím, a po přečtení některých témat zde na fóru jsem zmaten... potřeboval bych vědět jestli na něj mám čekat, nebo jak mám postupovat. Mám pár webů postavených na J1.5 a chtěl bych migrovat na J2.5, zkoušel jsem jupgrade, ten mi ale ani na jednom z webů nejde spustit.

Díky

22. bře 2012 07:22 #91527
Odpověď od Bong
Moderátor
Obávám se, že se nedočkáte, protože oficiálně je napsáno, že máte použít právě jUpgrade. To je prakticky jediný neplacený nástroj.

Použijte jUpgrade, pokud vám nefunguje, hledejte problém v nastavení Joomly, nebo hostingu. Navíc migraci můžete provést třeba na local...

I'm sorry, my responses are limited...you must ask the right questions.

22. bře 2012 22:20 #91555
Odpověď od beny.rfg
Začátečník
Aha, díky za odpověď. Mě ten jUpgrade nejde ani spustit, objeví se pouze tlačítko spustit po jehož stisknutí se nic neděje a pod ním jsou další neaktivní jakoby tlačítka, které znázorňují průběh vytváření migrace. Už jsem tuto chybu našel i na fóru redcomponent, ale nedobral jsem se žádného řešení.

23. bře 2012 06:51 - 23. bře 2012 06:53 #91559
Odpověď od Bong
Moderátor
jUpgrade ve verzi 2.5.1? S češtinou? Joomlu máte ve verzi 1.5.25? Hosting je vhodný pro Joomla 2.5? PHP v5.2.4+, MySQL v5.0.4+, Curl module povolen, System - Mootools Upgrade plugin povolen, prohlížeč podporuje Javascript/jQuery?

I'm sorry, my responses are limited...you must ask the right questions.
Poděkovali: Jarda Novotný

23. bře 2012 13:56 - 23. bře 2012 13:59 #91580
Odpověď od beny.rfg
Začátečník
Ano, vše sedí, kromě CURL, ale i po jeho aktivaci se vše chová stejně, prohlížeče jsem zkoušel Chrome, Firefox, Opera, Explorer... ale možná se to zdá jako nějaká chyba javascriptu, přikládám screen jak chyba vypadá..
Přílohy:

23. bře 2012 14:16 - 23. bře 2012 14:17 #91581
Odpověď od Bong
Moderátor
Některé kroky (stahování instalace J2.5, rozbalení,...) lze přeskočit a tím obejít omezení hostingu. Zkuste nároky minimalizovat a vypnout případná rozšíření v konfliktu, viz.: redcomponent.com/forum/92-jupgrade/102880-jupgrade-faq

I'm sorry, my responses are limited...you must ask the right questions.

23. bře 2012 14:21 #91582
Odpověď od Jarda Kozel
Začátečník
Po svých zkušenostech se připojuji k Bongovi - důrazně doporučuji si provést "zkušební" přechod na lokále (třeba cestou EASYphp apod.). Lze si tím výrazně ulehčit a ošahat si to (naostro to podle mně zkusí jen blázen).
Rozhodně bych na jiný "ofic. konvertor" už ani nečekal....

23. bře 2012 16:36 #91592
Odpověď od beny.rfg
Začátečník
Zkusil jsem postupně ty kroky povypínat, potom i ty pluginy které mám, ale vše je stále stejné, problém je v tom že se nic ani nespustí, jenom se zobrazí tamto, viz obrázek.

Já s lokálem nepracuji, takže nevím, ale pravda že by to asi bylo rozumnější...

23. bře 2012 17:43 - 23. bře 2012 17:49 #91593
Odpověď od Bong
Moderátor
Kroky vypínat můžete, ale nahrál jste také instalaci J2.5 do složky TMP? Také si můžete zapnout režim ladění v jUpgrade, případně i v Joomle...

Pokud nechcete experimetovat na local, je tu možnost přenést vaše stránky na některý freeserver, kde to funguje a zkusit provést migraci tam...

I'm sorry, my responses are limited...you must ask the right questions.

24. bře 2012 18:32 #91617
Odpověď od beny.rfg
Začátečník
Ano, i po nahrání je vše stále stejné, myslím že stejný problém se řešil i zde: redcomponent.com/forum/92-jupgrade/12374...de?limit=20&start=20 a zde: redcomponent.com/forum/92-jupgrade/10417...ad?limit=20&start=60
ale i po pročtení jsem nedospěl k závěru jak to vyřešit.

Já to asi udělám tak že web zkopíruji na subdoménu a tam budu experimentovat, abych to nezkoušel přímo naostro, ale tam budu nejspíš řešit stejný problém.

26. bře 2012 11:11 #91683
Odpověď od beny.rfg
Začátečník
Tak dále experimentuji a bohužel stále nic, neřešil ještě někdo podobný problém?

26. bře 2012 17:51 #91693
Odpověď od Bong
Moderátor
Pokud jste měl problém na doméně, můžete stejný problém očekávat i na subdoméně. Buď máte mizerný hosting, nebo něco špatně v Joomle. Zkuste na local, nebo na funkčním hostingu.

I'm sorry, my responses are limited...you must ask the right questions.

26. bře 2012 18:17 #91694
Odpověď od beny.rfg
Začátečník
Hostuji u c4.cz , myslím že to je dobrý hosting, nebo se pletu? Mám také jiný web na jiném hostingu a tam je problém totožný, proto si myslím že problém by mohl být někde jinde.

26. bře 2012 18:31 #91695
Odpověď od Bong
Moderátor
To já nevím jestli je dobrý, ale v jeho znalostní bázi se vysloveně píše:

Pro web, na kterém budete upgrade provádět, požádejte o navýšení max_execution_time na maximum a aktivaci PHP knihoven ZIP a CURL.

navody.c4.cz/joomla-1-5-upgrade-na-joomla-2-5

I'm sorry, my responses are limited...you must ask the right questions.

27. bře 2012 17:21 #91725
Odpověď od beny.rfg
Začátečník
Aha, mě vůbec nenapadlo číst tento návod.., ale zde tato chyba nebyla, nakonec mi poskytovatel hostingu pomohl. Tato chyba byla způsobena tím že v nastavení Mootools Upgrade modulu jsem měl špatně nastavenou verzi - u admin, jsem měl 1.12, místo 1.2, jak jsem s tím experimentoval tak jsem to asi změnil.

Powered by Fórum