Přihlásit se

Joomla 5.0.1 a 4.4.1 bezpečnostní vydání (29 lis 2023)

Joomla 5.0.1 a 4.4.1 je nyní k dispozici. Jedná se o bezpečnostní vydání pro Joomla 4.x. a 5.x.

Idea zgloribamu.cz - Upgrade na novější verzi - Chyba

09. čvc 2018 15:31 #136583
Odpověď od H13
Admin
Nemá to nic společnýho s PHP verzi, jsou tam jen prostě starý verze komponent, je potřeba je updatovat.

Phoca Cart - www.phoca.cz/phocacart - e-shop, e-commerce
Phoca Gallery - www.phoca.cz/phocagallery - obrázková galerie
Phoca Download - www.phoca.cz/phocadownload - stahování souborů
Phoca Guestbook - www.phoca.cz/phocaguestbook - guestbook

09. čvc 2018 15:32 #136584
Odpověď od H13
Admin

Moc děkuji. Pošli číslo účtu pošlu ti tam něco za pomoc. Jsem v Joomle nováček, jak aktualizuji plugin guestbooku?

Mě nic neposílej, já tam během 5 sekund prostě jen nainstaloval novou verzi Phoca Gallery pluginu. Ten guestbook neznám, takže musíš kontaktovat výrobce pro nejnovější verzi, nebo nainstalovat jiný.

Phoca Cart - www.phoca.cz/phocacart - e-shop, e-commerce
Phoca Gallery - www.phoca.cz/phocagallery - obrázková galerie
Phoca Download - www.phoca.cz/phocadownload - stahování souborů
Phoca Guestbook - www.phoca.cz/phocaguestbook - guestbook

09. čvc 2018 15:34 - 09. čvc 2018 15:39 #136585
Odpověď od TomasVac
Uživatel
Moc děkuji všem za pomoc. Phoca Gallery již funguje a funguje i rozhraní administrace díky uživateli H13 :)
Bylo to kvůli zastaralé verzi plugin Phoca Gallery, při přechodu na novější verzi Joomly.

Už mi vyskakuje jen hláška při navštívení webu zgloribamu.cz :

Warning: require_once(/data/web/virtuals/79406/virtual/www/libraries/joomla/object/object.php): failed to open stream: No such file or directory in /data/web/virtuals/79406/virtual/www/components/com_tz_guestbook/libraries/categories.php on line 23