Přihlásit se

Joomla 5.1.0 a Joomla 4.4.4 (17 dub 2024)

Dnes byla uvolněna nová verze Joomla 5.1.0, společně s Joomla 4.4.4. Tato verze přináší spoustu nových funkcí, vylepšení v oblasti bezpečnosti a kódu a díky těmto vylepšením i vyšší rychlost.

Změna koncovky (en-->cs)

17. říj 2017 12:08 #132630
Změna koncovky (en-->cs) od František Skřivánek
Uživatel
Zdravím,

v Joomle jsem absolutní začátečník. Vytvořil jsem web v defaultním jazyce, tj. anglicky a cokoli bylo potřeba jsem počeštil funkcí override (en-GB-site). Chtěl bych ale jazyk (se vším co k tomu náleží - language tag, url language code i img vlajky v content languages) změnit z EN na cs-CZ bez toho, aby se mi jakýmkoli způsobem pokazily odkazy a angličtinu bych mohl následně přidat také (tj. aby si Joomla myslela, že se jedná o cs-CZ a ne EN).

Je způsob jak to udělat, nebo se musí jet nanovo?
Děkuji

17. říj 2017 17:11 #132631
Odpověď od Bong
Moderátor
Nechapu o co se s Prepsanim jazyku snazite. Joomlu prekladat nemusite. Staci, kdyz si nahrajete potrebne jazyky prekladu.
Stejne tak i pro pripadna rozsireni, ktera mate nainstalovana.

Joomlu pak prepnete do modu vicejazycnych stranek (bud dle dokumentace nebo navodu jsou na internetu hromady) a pak uz jen vkladate obsah, polozky menu, moduly, atd a prirazujete jazyk.

I'm sorry, my responses are limited...you must ask the right questions.

18. říj 2017 08:44 #132634
Odpověď od František Skřivánek
Uživatel
Děkuji za odpověď,

v Přepsání jsem hlavně počešťoval pluginy - především Virtuemart, nepřekládal jsem admin, ale user.
Web je jinak hotový - znamená to tedy, že všem položkám musím přiřadit jiný jazyk
a přeložené texty opět přeložit.

Otázka tedy zodpovězena,
děkuji a přeji fajn zbytek týdne.

18. říj 2017 11:25 - 18. říj 2017 11:38 #132635
Odpověď od Bong
Moderátor
Ale pro Virtuemart také existuje čeština :-)