Přihlásit se

Joomla 5.1.0 a Joomla 4.4.4 (17 dub 2024)

Dnes byla uvolněna nová verze Joomla 5.1.0, společně s Joomla 4.4.4. Tato verze přináší spoustu nových funkcí, vylepšení v oblasti bezpečnosti a kódu a díky těmto vylepšením i vyšší rychlost.

Důležité Pád několika webů najednou

10. říj 2017 09:50 #132545
Odpověď od ma®vays
Návštěvník
Prosím tě, jak tomu mám rozumět?

10. říj 2017 10:47 #132547
Odpověď od Svatopluk Vít
Moderátor
Už 27.9. byla nahlášena chyba v pluginu pro GoogleMaps pro Joomlu. Je tam chyba, která útočníkovi umožňuje dělat DOS útoky (alias Gateway 504 chyby). respektive ta chyba je tam už od roku 2014. Oprava nebyla provedena řádně....

Rychlým řešením je deaktivace pluginu. Dalšími kroky je aktualizace pluginu nebo náhrada za jiný, který už tu chybu nebude obsahovat. To už jsem nezkoumal, budeš muset sám.

Doporučuji na některém refrenčním webu vypnout a počkat, co se stane. Pokud tio bude řešení, upgradovat plugin/použít jiný....

Jedna z hlav české komunity redakčního systému Joomla! a první překladatel uživatelského rozhraní k ní.
Poděkovali: ma®vays

11. říj 2017 09:44 #132562
Odpověď od Karel Neugebauer - itx.cz
Nováček
Marve, to že podpora hostingu mlčí a neví myslíš vážně? To jako WEDOSu něco klekne a oni neví proč? Proč tam máš proboha weby? :-(

Samozřejmě, že může něco kleknou a děje se to všude, nelze se nějak efektivně se stoprocentní účinností bránit, ale jakmile se klient ozve u nás, vždy mu přesně umíme odpovědět proč a co shazuje jeho web (). Ano, může to být v určitých případech (nějaké hlubší analýzy na vyžádání) zpoplatněno, ale vždy prostě víme a komunikujeme.

itx.cz - komplexní služby v IT ... hostime.cz - webhosting nejen s podporou Joomla

11. říj 2017 10:09 #132563
Odpověď od ma®vays
Návštěvník

XarlieN napsal: Marve, to že podpora hostingu mlčí a neví myslíš vážně? To jako WEDOSu něco klekne a oni neví proč? Proč tam máš proboha weby? :-(

Samozřejmě, že může něco kleknou a děje se to všude, nelze se nějak efektivně se stoprocentní účinností bránit, ale jakmile se klient ozve u nás, vždy mu přesně umíme odpovědět proč a co shazuje jeho web (). Ano, může to být v určitých případech (nějaké hlubší analýzy na vyžádání) zpoplatněno, ale vždy prostě víme a komunikujeme.


Ahoj. Myslím. Dle komunikace to vypadalo asi tak, že jsem nahlásil problém na dvou hostinzích. oni se koukli na kontrolky, zjistili, že žádná nesvítí červeně, tak mi oznámili, že nemají žádné výpadky, tudíž bude problém u mě a stím mi nepomůžou. Akorát mi doporučili zapnout eror a access logy. Nejsem technicky zdatný, ale předpokládám, že pokud šlo o hackerské DDos útoky, tak to museli poznat, nebo se mýlím?

Když jsem pak zjistil, že mi to dělá i u webů, které mám jinde, přestal jsem wedos řešit . . . .

Powered by Fórum