Důležité Došlo k chybě 1054
03. kvě 2017 22:30 #131247
Dobrý den, prosím o pomoc - radu - návod,
tvořil jsem a spravuji web a došlo k odchodu PC na věčnost. Když se přihlásím z nového PC, mám hlášku:
Chyba
Unknown column 'a.client_id' in 'field list' Unknown column 'a.client_id' in 'where clause'
a když se snažím dostat na Nabídka - Main menu, vyskočí hláška: 1054 Unknown column 'client_id' in 'field list'
V podstatě ve všem v Nabídce je chybová hláška.
Děkuji za pomoc, vysvětlení.
tvořil jsem a spravuji web a došlo k odchodu PC na věčnost. Když se přihlásím z nového PC, mám hlášku:
Chyba
Unknown column 'a.client_id' in 'field list' Unknown column 'a.client_id' in 'where clause'
a když se snažím dostat na Nabídka - Main menu, vyskočí hláška: 1054 Unknown column 'client_id' in 'field list'
V podstatě ve všem v Nabídce je chybová hláška.
Děkuji za pomoc, vysvětlení.
03. kvě 2017 23:35 #131248
I'm sorry, my responses are limited...you must ask the right questions.
Odpověď od Bong

Moderátor
Ten web, to spravujete na local?
I'm sorry, my responses are limited...you must ask the right questions.
04. kvě 2017 12:45 #131259
Odpověď od zpetr
Zkušený uživatel
Dělal jste aktualizaci ?
pokud ano proveďte fix databáze a možná pomůže hledat forum.joomla.org/viewtopic.php?t=947648
pokud ano proveďte fix databáze a možná pomůže hledat forum.joomla.org/viewtopic.php?t=947648
Poděkovali: Stanislav Váňa
08. kvě 2017 15:57 #131309
Odpověď od Stanislav Váňa
Uživatel
Dobrý dem, provedl jsem aktualizaci na 3.7.0. a právě po této aktualizaci mi píše plno chyb.
když otevřu Články ( potřebuji napsat nový ) - vyskočí hláška:
Upozornění
Při nahrávání komponenty došlo k chybě: com_fields, Komponenta nebyla nalezena.
Podívám se na zmíněný link.
Moc děkuji za váš čas a rady.
když otevřu Články ( potřebuji napsat nový ) - vyskočí hláška:
Upozornění
Při nahrávání komponenty došlo k chybě: com_fields, Komponenta nebyla nalezena.
Podívám se na zmíněný link.
Moc děkuji za váš čas a rady.
08. kvě 2017 17:56 #131311
Odpověď od Stanislav Váňa
Uživatel
FIX pomohl, ale hlásí mi to chybu následující:
Warning: SimpleXMLElement::xpath(): Invalid predicate in
\Inetpub\webs\5011544_web\www\libraries\joomla\form\form.php on line 1620
Warning: SimpleXMLElement::xpath(): xmlXPathEval: evaluation failed in
\Inetpub\webs\5011544_web\www\libraries\joomla\form\form.php on line 1620
Toto je, když otevřu Šablony - nepracuji na lokále! Hlásím se z různých PC, abych mohl průběžně doplňovat web...
Ještě jedna hláška - Dočasná složka Joomla není pro instanci Joomla! zapisovatelná nebo neexistuje.
Prosím o radu - pomoc.
Warning: SimpleXMLElement::xpath(): Invalid predicate in

Warning: SimpleXMLElement::xpath(): xmlXPathEval: evaluation failed in

Toto je, když otevřu Šablony - nepracuji na lokále! Hlásím se z různých PC, abych mohl průběžně doplňovat web...
Ještě jedna hláška - Dočasná složka Joomla není pro instanci Joomla! zapisovatelná nebo neexistuje.
Prosím o radu - pomoc.
08. kvě 2017 18:14 - 08. kvě 2017 18:15 #131312
I'm sorry, my responses are limited...you must ask the right questions.
Odpověď od Bong

Moderátor
Těch chyb je více a podle znění chyby hledejte na internetu...
Pokud se aktualizace nezdaří, můžete web obnovit ze zálohy a zkusit aktualizaci znova. Obvzlášť jestli se vám, jak píšete, při aktualizaci zhroutilo PC.
Další základní kroky při chybách po aktualizaci jsou:
- vyčistit kompletně cache v PC (ve vašem prohlížeči) i v Joomle (Systém - Promazat mezipaměť a Vymazat prošlou mezipaměť)
- zkontrolovat tabulky databáze (Systém - Globální komtrola)
- opravit databázi (Spravovat - Pátrat)
- vyhledat ztracená rozšíření (Spravovat - Pátrat)
a v neposlední řadě je možnost aktualizaci zopakovat (Komponenty - Aktualizace Joomla, kliknout na Zkontrolovat aktualizace), tím opravíte poškozené nebo chybějící soubory...
Pokud se aktualizace nezdaří, můžete web obnovit ze zálohy a zkusit aktualizaci znova. Obvzlášť jestli se vám, jak píšete, při aktualizaci zhroutilo PC.
Další základní kroky při chybách po aktualizaci jsou:
- vyčistit kompletně cache v PC (ve vašem prohlížeči) i v Joomle (Systém - Promazat mezipaměť a Vymazat prošlou mezipaměť)
- zkontrolovat tabulky databáze (Systém - Globální komtrola)
- opravit databázi (Spravovat - Pátrat)
- vyhledat ztracená rozšíření (Spravovat - Pátrat)
a v neposlední řadě je možnost aktualizaci zopakovat (Komponenty - Aktualizace Joomla, kliknout na Zkontrolovat aktualizace), tím opravíte poškozené nebo chybějící soubory...
I'm sorry, my responses are limited...you must ask the right questions.
Poděkovali: Stanislav Váňa
08. kvě 2017 21:02 #131318
Odpověď od Stanislav Váňa
Uživatel
Vámi uvedený postup je super - pomohlo to.
Jen, když dám aktualizaci, tak mi to vyhodí hlášku:
ERROR:
Could not open archive part file ju8F1D.tmp for reading. Check that the file exists, is readable by the web server and is not in a directory made out of reach by chroot, open_basedir restrictions or any other restriction put in place by your host.
A nějak nejsem schopen zjistit, kde je onen soubor a aktualizace se neprovede...
V Globálním nastavení je asi špatně uvedená Složka záznamů / Systém a Dočasná složka / Server.
Děkuji moc za další případnou radu či kroky.
Jen, když dám aktualizaci, tak mi to vyhodí hlášku:
ERROR:
Could not open archive part file ju8F1D.tmp for reading. Check that the file exists, is readable by the web server and is not in a directory made out of reach by chroot, open_basedir restrictions or any other restriction put in place by your host.
A nějak nejsem schopen zjistit, kde je onen soubor a aktualizace se neprovede...
V Globálním nastavení je asi špatně uvedená Složka záznamů / Systém a Dočasná složka / Server.
Děkuji moc za další případnou radu či kroky.
08. kvě 2017 21:13 - 08. kvě 2017 21:15 #131320
I'm sorry, my responses are limited...you must ask the right questions.
Odpověď od Bong

Moderátor
Jedná se o složky TMP a LOG (případně LOGS). Cesta k nim musí být řádně uvedena v comfiguration.php a musíte mít u nich správně nastavený CHMOD a také VLASTNICTVÍ.
EDIT.
Tu Joomlu hostujete kde - u koho?
Instaloval jste ji jak? Nahrál postupně soubory, nebo nahrál celý instalační balík a rozbalil až na serveru?
EDIT.
Tu Joomlu hostujete kde - u koho?
Instaloval jste ji jak? Nahrál postupně soubory, nebo nahrál celý instalační balík a rozbalil až na serveru?
I'm sorry, my responses are limited...you must ask the right questions.
24. kvě 2017 21:14 #131522
Odpověď od Stanislav Váňa
Uživatel
Dobrý den,
hosting - FORPSI
Instaloval jsem na serveru jako balíček a najednou. Protože se pohybuju poo celém území ČR, potřeboval jsem přístup ke stránkám okamžitě z různých PC - proto úpravy jsou na servru a zvolil jsem Joomlu.
Tyto problémy začaly po tom, co mi odešel NTB, ze kterého jsem se přihlásil a prováděl první vstupy a spuštění instalace + vytvoření webu.
Prosím, jak tedy nastavit správně CHMOD a VLASTNICTVÍ?
(omlouvám se, že reaugi až teď - vytížen
)
hosting - FORPSI
Instaloval jsem na serveru jako balíček a najednou. Protože se pohybuju poo celém území ČR, potřeboval jsem přístup ke stránkám okamžitě z různých PC - proto úpravy jsou na servru a zvolil jsem Joomlu.
Tyto problémy začaly po tom, co mi odešel NTB, ze kterého jsem se přihlásil a prováděl první vstupy a spuštění instalace + vytvoření webu.
Prosím, jak tedy nastavit správně CHMOD a VLASTNICTVÍ?
(omlouvám se, že reaugi až teď - vytížen

25. kvě 2017 19:29 #131530
I'm sorry, my responses are limited...you must ask the right questions.
Odpověď od Bong

Moderátor
V Systém - Systémové informace najdete záložku Práva složek, tam by mělo být všechno zelené, kromě configuration.php, který může být i nepřístupný.
Poslední uvedené složky (cache, tmp, log) musí existovat a musí být přístupné. Pokud složky v Joomle neexistují, pak je prostě v rootu vytvořte. Cesty k těmto složkám změníte buď v administraci v Globálním nastavení, nebo v souboru configuration.php
Poslední uvedené složky (cache, tmp, log) musí existovat a musí být přístupné. Pokud složky v Joomle neexistují, pak je prostě v rootu vytvořte. Cesty k těmto složkám změníte buď v administraci v Globálním nastavení, nebo v souboru configuration.php
I'm sorry, my responses are limited...you must ask the right questions.
Poděkovali: Stanislav Váňa
25. kvě 2017 21:13 #131531
Odpověď od Stanislav Váňa
Uživatel
V Práva složek je to tak, jak píšete. Jen, jak dám do souladu s configuration.php - jak zjistím, co tam má být nastaveno v Globálním nastavení.
Když nastavím v Globálním nastavení, tak se nic nezmění.. Vše je s chybovou hláškou, jak jsem uvedl dříve.
Když nastavím v Globálním nastavení, tak se nic nezmění.. Vše je s chybovou hláškou, jak jsem uvedl dříve.

25. kvě 2017 21:54 - 25. kvě 2017 21:59 #131533
I'm sorry, my responses are limited...you must ask the right questions.
Odpověď od Bong

Moderátor
Co tam má být je někdy problém zjistit. A když nesprávně Joomlu instalujete, nebo spíše obnovujete či přesunujete, pak máte podobné problémy.
V textovém editoru si vytvořte soubor s názvem třeba cesty.php. Do něj si vložte následující kód:
Soubor pak nahrajte do rootu vaší Joomly přes FTP a v prohlížeči jej spusťte (vasestranky.cz/cesty.php). Po využití jej zase smažte.
Až vám bude všechno fungovat nainstalujte si rozšíření Akeeba Backup a zálohy vytvářejte zásadně s jeho pomocí. Obnovování ze zálohy pak také pouze za použití Akeeba Backup v administraci nebo balíčku zálohy a kicstart.php...
V textovém editoru si vytvořte soubor s názvem třeba cesty.php. Do něj si vložte následující kód:
Code:
<html>
<body>
<br /><br />
<?php $path = getcwd(); echo "Cesta ke složce TMP je: "; echo $path; echo "/tmp"; ?>
<br />
<?php $path = getcwd(); echo "Cesta ke složce LOG je: "; echo $path; echo "/log"; ?>
<br /><br />
Cesty zkopírujte do příslušných polí v Globálním nastavení vaší Joomly. Hodně štěstí s tím pertinaxem!
</body>
</html>
Soubor pak nahrajte do rootu vaší Joomly přes FTP a v prohlížeči jej spusťte (vasestranky.cz/cesty.php). Po využití jej zase smažte.
Až vám bude všechno fungovat nainstalujte si rozšíření Akeeba Backup a zálohy vytvářejte zásadně s jeho pomocí. Obnovování ze zálohy pak také pouze za použití Akeeba Backup v administraci nebo balíčku zálohy a kicstart.php...
I'm sorry, my responses are limited...you must ask the right questions.
Poděkovali: Stanislav Váňa
30. kvě 2017 14:00 #131586
Odpověď od Stanislav Váňa
Uživatel
Dobrý den,
klaním se před Vámi - vše se vyřešilo, dle vašich postupů a rad.
Mnohokráte děkuji
klaním se před Vámi - vše se vyřešilo, dle vašich postupů a rad.
Mnohokráte děkuji