Přihlásit se

Důležité Došlo k chybě 1054

03. kvě 2017 22:30 #131247
Došlo k chybě 1054 od Stanislav Váňa
Uživatel
Dobrý den, prosím o pomoc - radu - návod,
tvořil jsem a spravuji web a došlo k odchodu PC na věčnost. Když se přihlásím z nového PC, mám hlášku:
Chyba
Unknown column 'a.client_id' in 'field list' Unknown column 'a.client_id' in 'where clause'

a když se snažím dostat na Nabídka - Main menu, vyskočí hláška: 1054 Unknown column 'client_id' in 'field list'

V podstatě ve všem v Nabídce je chybová hláška.

Děkuji za pomoc, vysvětlení.

03. kvě 2017 23:35 #131248
Odpověď od Bong
Moderátor
Ten web, to spravujete na local?

I'm sorry, my responses are limited...you must ask the right questions.

04. kvě 2017 06:54 #131253
Odpověď od Stanislav Váňa
Uživatel
Ne, na lokále ne.

04. kvě 2017 12:45 #131259
Odpověď od zpetr
Zkušený uživatel
Dělal jste aktualizaci ?
pokud ano proveďte fix databáze a možná pomůže hledat forum.joomla.org/viewtopic.php?t=947648
Poděkovali: Stanislav Váňa

08. kvě 2017 15:57 #131309
Odpověď od Stanislav Váňa
Uživatel
Dobrý dem, provedl jsem aktualizaci na 3.7.0. a právě po této aktualizaci mi píše plno chyb.
když otevřu Články ( potřebuji napsat nový ) - vyskočí hláška:
Upozornění
Při nahrávání komponenty došlo k chybě: com_fields, Komponenta nebyla nalezena.

Podívám se na zmíněný link.
Moc děkuji za váš čas a rady.

08. kvě 2017 17:56 #131311
Odpověď od Stanislav Váňa
Uživatel
FIX pomohl, ale hlásí mi to chybu následující:

Warning: SimpleXMLElement::xpath(): Invalid predicate in D:\Inetpub\webs\5011544_web\www\libraries\joomla\form\form.php on line 1620

Warning: SimpleXMLElement::xpath(): xmlXPathEval: evaluation failed in D:\Inetpub\webs\5011544_web\www\libraries\joomla\form\form.php on line 1620

Toto je, když otevřu Šablony - nepracuji na lokále! Hlásím se z různých PC, abych mohl průběžně doplňovat web...

Ještě jedna hláška - Dočasná složka Joomla není pro instanci Joomla! zapisovatelná nebo neexistuje.

Prosím o radu - pomoc.

08. kvě 2017 18:14 - 08. kvě 2017 18:15 #131312
Odpověď od Bong
Moderátor
Těch chyb je více a podle znění chyby hledejte na internetu...

Pokud se aktualizace nezdaří, můžete web obnovit ze zálohy a zkusit aktualizaci znova. Obvzlášť jestli se vám, jak píšete, při aktualizaci zhroutilo PC.

Další základní kroky při chybách po aktualizaci jsou:

- vyčistit kompletně cache v PC (ve vašem prohlížeči) i v Joomle (Systém - Promazat mezipaměť a Vymazat prošlou mezipaměť)
- zkontrolovat tabulky databáze (Systém - Globální komtrola)
- opravit databázi (Spravovat - Pátrat)
- vyhledat ztracená rozšíření (Spravovat - Pátrat)

a v neposlední řadě je možnost aktualizaci zopakovat (Komponenty - Aktualizace Joomla, kliknout na Zkontrolovat aktualizace), tím opravíte poškozené nebo chybějící soubory...

I'm sorry, my responses are limited...you must ask the right questions.
Poděkovali: Stanislav Váňa

08. kvě 2017 21:02 #131318
Odpověď od Stanislav Váňa
Uživatel
Vámi uvedený postup je super - pomohlo to.
Jen, když dám aktualizaci, tak mi to vyhodí hlášku:

ERROR:
Could not open archive part file ju8F1D.tmp for reading. Check that the file exists, is readable by the web server and is not in a directory made out of reach by chroot, open_basedir restrictions or any other restriction put in place by your host.

A nějak nejsem schopen zjistit, kde je onen soubor a aktualizace se neprovede...
V Globálním nastavení je asi špatně uvedená Složka záznamů / Systém a Dočasná složka / Server.

Děkuji moc za další případnou radu či kroky.

08. kvě 2017 21:13 - 08. kvě 2017 21:15 #131320
Odpověď od Bong
Moderátor
Jedná se o složky TMP a LOG (případně LOGS). Cesta k nim musí být řádně uvedena v comfiguration.php a musíte mít u nich správně nastavený CHMOD a také VLASTNICTVÍ.

EDIT.
Tu Joomlu hostujete kde - u koho?
Instaloval jste ji jak? Nahrál postupně soubory, nebo nahrál celý instalační balík a rozbalil až na serveru?

I'm sorry, my responses are limited...you must ask the right questions.

24. kvě 2017 21:14 #131522
Odpověď od Stanislav Váňa
Uživatel
Dobrý den,
hosting - FORPSI
Instaloval jsem na serveru jako balíček a najednou. Protože se pohybuju poo celém území ČR, potřeboval jsem přístup ke stránkám okamžitě z různých PC - proto úpravy jsou na servru a zvolil jsem Joomlu.
Tyto problémy začaly po tom, co mi odešel NTB, ze kterého jsem se přihlásil a prováděl první vstupy a spuštění instalace + vytvoření webu.

Prosím, jak tedy nastavit správně CHMOD a VLASTNICTVÍ?
(omlouvám se, že reaugi až teď - vytížen :-( )

25. kvě 2017 19:29 #131530
Odpověď od Bong
Moderátor
V Systém - Systémové informace najdete záložku Práva složek, tam by mělo být všechno zelené, kromě configuration.php, který může být i nepřístupný.

Poslední uvedené složky (cache, tmp, log) musí existovat a musí být přístupné. Pokud složky v Joomle neexistují, pak je prostě v rootu vytvořte. Cesty k těmto složkám změníte buď v administraci v Globálním nastavení, nebo v souboru configuration.php

I'm sorry, my responses are limited...you must ask the right questions.
Poděkovali: Stanislav Váňa

25. kvě 2017 21:13 #131531
Odpověď od Stanislav Váňa
Uživatel
V Práva složek je to tak, jak píšete. Jen, jak dám do souladu s configuration.php - jak zjistím, co tam má být nastaveno v Globálním nastavení.
Když nastavím v Globálním nastavení, tak se nic nezmění.. Vše je s chybovou hláškou, jak jsem uvedl dříve. :(

25. kvě 2017 21:54 - 25. kvě 2017 21:59 #131533
Odpověď od Bong
Moderátor
Co tam má být je někdy problém zjistit. A když nesprávně Joomlu instalujete, nebo spíše obnovujete či přesunujete, pak máte podobné problémy.

V textovém editoru si vytvořte soubor s názvem třeba cesty.php. Do něj si vložte následující kód:
Code:
<html> <body> <br /><br /> <?php $path = getcwd(); echo "Cesta ke složce TMP je: "; echo $path; echo "/tmp"; ?> <br /> <?php $path = getcwd(); echo "Cesta ke složce LOG je: "; echo $path; echo "/log"; ?> <br /><br /> Cesty zkopírujte do příslušných polí v Globálním nastavení vaší Joomly. Hodně štěstí s tím pertinaxem! </body> </html>

Soubor pak nahrajte do rootu vaší Joomly přes FTP a v prohlížeči jej spusťte (vasestranky.cz/cesty.php). Po využití jej zase smažte.

Až vám bude všechno fungovat nainstalujte si rozšíření Akeeba Backup a zálohy vytvářejte zásadně s jeho pomocí. Obnovování ze zálohy pak také pouze za použití Akeeba Backup v administraci nebo balíčku zálohy a kicstart.php...

I'm sorry, my responses are limited...you must ask the right questions.
Poděkovali: Stanislav Váňa

30. kvě 2017 14:00 #131586
Odpověď od Stanislav Váňa
Uživatel
Dobrý den,

klaním se před Vámi - vše se vyřešilo, dle vašich postupů a rad.
Mnohokráte děkuji

Powered by Fórum