Přihlásit se

Joomla 5.1.0 a Joomla 4.4.4 (17 dub 2024)

Dnes byla uvolněna nová verze Joomla 5.1.0, společně s Joomla 4.4.4. Tato verze přináší spoustu nových funkcí, vylepšení v oblasti bezpečnosti a kódu a díky těmto vylepšením i vyšší rychlost.

přechod z 2.5.8 na 3.6 - chybové hlášení

14. srp 2017 13:34 - 14. srp 2017 13:40 #132054
přechod z 2.5.8 na 3.6 - chybové hlášení od Draha
Pokročilý uživatel
Potřebovala bych poradit. upozorňuji že nejsem programátor, ani
Pustila jsem se, na testovacím místě, které mi zprovoznil soukromý hosting, přechod webu z J2.5.8 na poslední verzi J3
Dělala jsem to pomocí aktualizace přímo v Jomle 2.5.8 po vypnutí "systém-pamatovat si mě" a po zapnutí "krátkodobá podora".
Vše proběhlo celkem hladce, ale při zobrazení a proběhnutí Aktualizace souborů jomly se objevila stránka s hláškami
Notice: Use of undefined constant DS - assumed 'DS' in /var/www/clients/client11/web80/web/plugins/system/jcktypography/jcktypography.php on line 15

Notice: Use of undefined constant DS - assumed 'DS' in /var/www/clients/client11/web80/web/plugins/system/jcktypography/jcktypography.php on line 15

Notice: Use of undefined constant DS - assumed 'DS' in /var/www/clients/client11/web80/web/plugins/system/cdscriptegrator/cdscriptegrator.php on line 91

Notice: Use of undefined constant DS - assumed 'DS' in /var/www/clients/client11/web80/web/plugins/system/cdscriptegrator/cdscriptegrator.php on line 91

Fatal error: Call to undefined method Joomla\Registry\Registry::getValue() in /var/www/clients/client11/web80/web/plugins/system/cdcaptcha/cdcaptcha.php on line 724

Co se s tím dá dělat ? předpokládám že u těch prvních mám přepsat na patřičných řádcích text . DS . na "DS"
Ale u té poslední hlášky nevím.
Předem děkuji

14. srp 2017 14:11 - 14. srp 2017 14:12 #132056
Odpověď od H13
Admin
Ahoj,