Přihlásit se

Joomla 5.1.0 a Joomla 4.4.4 (17 dub 2024)

Dnes byla uvolněna nová verze Joomla 5.1.0, společně s Joomla 4.4.4. Tato verze přináší spoustu nových funkcí, vylepšení v oblasti bezpečnosti a kódu a díky těmto vylepšením i vyšší rychlost.

RSform Pro - jak zamezit opětovnému vyplnění

30. dub 2020 18:30 #142259
Odpověď od Aqui
Začátečník

Rudolf napsal: tonboss:

nejsme programátor

Aqui:

Důvody?
Prostě si tam naprogramuji co potřebuji.

Zdarec, nejde mi moc dohromady co znamená "nejsem programátor" a "prostě si tam naprogramuju".
Neznám RSform osobně, žádná zkušenost, co se tam musí programovat? Ja to "programování" userfriendly? Myslíš jen doplňování nějakých proměnných aby v majlu bylo např. celé oslovení návštěvníka jako "Ahoj Pepa Novák, díky za majl,...."
to si umím představit ale mám takový dojem, že jsem ani neměl šanci samotné RSForm zkusit, nenabízejí jinou něž PRO verzi, proto o tom nic nevím ale zkusil bych rád.


Zdarec :whistle: Aq.

30. dub 2020 19:04 #142260
Odpověď od Rudolf
Joomla Expert
Aqui napsal:

Zdarec, nejde mi moc dohromady co znamená "nejsem programátor" a "prostě si tam naprogramuju".


Ty úpravy co požaduje tonboss, bych já neprogramátor vytvořil asi po 2 hodinách hledání, vložení kódu a testování. Na to nepotřebuje být člověk programátor aby si našel v nějakém PHP kódu jak se vkládá hodnota proměnné do cookies a jak se z ní čte a kontroluje. A tyto (dle mne neprogramátorské úpravy) se pak přirozeně dle dokumentace vkládají na určítá místa do sekce PHP před zobrazením, PHP po zobrazení, PHP po odeslání...

A ano, toto je přesně jeden z důvodů proč používám RSForm. Protože to tam takto jde "naprogramovat" a vložit. Stejně jako v dalších aplikacích co používám.

P)rostě jednoduché kódy. (na zjištění id uživatele, zda je přihlášený nebo ne, na vložení ID článku ve kterém je formulář vložen...

MiniJoomla! - www.minijoomla.org - eshop s rozšířením Joomla/VM
Email Manager - aplikace na správu šablon emailů pro VirtueMart