Přihlásit se

Joomla 5.1.0 a Joomla 4.4.4 (17 dub 2024)

Dnes byla uvolněna nová verze Joomla 5.1.0, společně s Joomla 4.4.4. Tato verze přináší spoustu nových funkcí, vylepšení v oblasti bezpečnosti a kódu a díky těmto vylepšením i vyšší rychlost.

Joomfish pro Joomla 1.6

05. bře 2015 17:42 #120661
Joomfish pro Joomla 1.6 od Jana Orsavová
Uživatel
Prosím o radu - chtěla jsem udělat dvojjazyčný web. Zkoušela jsem instalovat Joomfish, ale skončila jsem hned u instalace. Hlásí to chybu a soubor nepřijme. Tak jsem to zkoušela přes jazykové moduly napřímo, ale přepínač jazyků - vlaječky se neobjevily. Mám naistalované jazyky, moduly i plug.in aktivní. Můžete mi prosím někdo poslat postup, jak na to? Jsem začátečník, tak asi něco dělám špatně já. Tutorialy jsou většinou v jiných verzích Joomla, takže nemám stejné kroky :( Děkuji moc!

05. bře 2015 19:18 #120663
Odpověď od zpetr
Zkušený uživatel
Omlouvám se, ale jediné co děláte dobře je, že píšete do sekce Joomla3.
Dělat teď nové stránky v j1,6 je asi hloupost.
Instalujte J3.x a nebutete potřebovat joomfish a navíc budete mít aktuální verzi.

05. bře 2015 21:50 #120670
Odpověď od Jana Orsavová
Uživatel
Omluva není potřeba. Jde to, že stránky mi už pár let jedou, na koupené šabloně, tak proto ta Joomla 1.6, ale asi se tedy porozhlédnu po nové variantě. Když nainstaluji jinou verzi a zjistím, že nepodporuje danou šablonu, je možnost to pak zase vrátit? Děkuji moc.

05. bře 2015 22:11 #120674
Odpověď od Cony
Moderátor
No když to nainstalujete na jiném serveru nebo na lokále pak ano :-) Jinak jedině pomocí zálohy - obnovy.
Joomlu máte opravdu historickou, navíc v jedné z STS verzí, plnou chyb a nedodělků. Opravdu by jste měl aktualizovat minimálně na verzi 2.5 (i když ta už je také po smrti). Na 2.5 je velká šance, že by Vám šablona fungovat mohla.

05. bře 2015 22:13 #120676
Odpověď od Ernst
Joomla Expert
udělejte si zálohu akebou tu si stáhněte na pc a v případě nutnosti ji tam můžete vrátit.