Nejste přihlášeni!
Vítejte, kolemjdoucí
Uživatelské jméno Heslo: Pamatovat si mne

neúplná čeština na v1.5.15
(1 prohlížející) (1) host
  • Strana:
  • 1
  • 2
  • 3

TÉMA: neúplná čeština na v1.5.15

neúplná čeština na v1.5.15 1 rok, 10 měsíců #57580

Zdravím. Jsem začátečník, dneska jsem se s joomlou seznámil. Popral jsem se s tím, nainstaloval a po nějakém bádání na několikerý pokus hodil i češtinu z joomla.org > joomlacode.org/gf/project/joomlacz/frs/?...amp;release_id=11400
Teď je ve složce language "site" i "admin" ale v joomle mám češtinu pouze v site. Nakonec i 2× ale v admin stále jen UK.

Díky za radu co s tím.
  • Jakobin
  • NEPŘÍTOMEN
  • Uživatel

Re:neúplná čeština na v1.5.15 1 rok, 10 měsíců #57583

S češtinou by jste se neměl prát, ta by se měla instalovat. Jestliže vám nejdou instalovat rozšíření, lze jazykové balíčky prostě nakopírovat. Obsah složky "site" instalačního balíčku nakopírujte do vasedomena.cz\language\cs-CZ\ a obsah složky "admi" do vasedomena.cz\administrator\language\cs-CZ\.

Češtinu pro pro stránky a administrátorské rozhraní si nastavíte v Ovládací panel - Správce jazyků - Uživatelská část a Správce. Všude nastavit implicitně čeština.

V nastavení uživatele také nastavit češtinu! I když bude pro Správce nastaven implicitně jiný jazyk použije se pro přihlášeného uživatele jeho nastavený.
  • Bong
  • NEPŘÍTOMEN
  • Administrátor
I'm sorry, my responses are limited...you must ask the right questions.
Poslední úprava: 1 rok, 10 měsíců Napsal Bong.

Re:neúplná čeština na v1.5.15 1 rok, 10 měsíců #57587

Super, rozbalil jsem ji tedy 2×. Do language a ponechal složku site a v administrator\language ponechal složku admin. V joomle se objevila už v obou, takže jsem je dal jako primární.

V uživatelském nastavení, tedy: site-user manager jsem pro všechny nastavil také češtinu. Ale pořád je vše anglicky.
  • Jakobin
  • NEPŘÍTOMEN
  • Uživatel

Re:neúplná čeština na v1.5.15 1 rok, 10 měsíců #57588