Nejste přihlášeni!
Vítejte, kolemjdoucí
Uživatelské jméno Heslo: Pamatovat si mne

TÉMA: sitemap

sitemap 1 rok, 5 měsíců #63935

Zdravím, na stránkách www.neat.cz jsem upravoval obsah (úprava main menu, přidávání dalších stránek, odstraňování původních). Téměř okamžitě jsem vypadl z Googlu, moje sitemap pak neobsahuje žádnou z mnou vložených stránek, viz. www.neat.cz/sitemap.xml a menu na www.neat.cz . Jak můžu dostat jednotlivé záložky main menu a hlavně jednotlivé stránky do sitemap, a dostat se tak zpět na Google? Předem díky za pomoc

Re:sitemap 1 rok, 5 měsíců #63944

Cestu k sitemap byste měl mít zapsanou i v robots.txt. Další finty u Fenrise. A zbytek trpělivost, ani Google nemá nic hned.
  • Bong
  • NEPŘÍTOMEN
  • Joomla Guru
I'm sorry, my responses are limited...you must ask the right questions.

Re:sitemap 1 rok, 5 měsíců #63947

Díky za reakci... Musím přiznat, že jsem začátečník, a trochu s tím bojuju... Stránky servisuju standardně přes admina... Tam také můžu upravovat robots.txt? Program jsem si stáhnul, jen jsem nenašel žádný instalační soubor... Na Google počkám, spíše mě děsí, že tu sitemapu mám špatně i ve vlastním xml (www.neat.cz/sitemap.xml)

Re:sitemap 1 rok, 5 měsíců #63950

Použij Xmap, mapu stránek generuje dynamicky ve formátu XML přímo pro Google a máš po starostí; lze propojit i s Seznamem.
  • vitakappa
  • NEPŘÍTOMEN
  • Joomla Expert

Re:sitemap 1 rok, 5 měsíců #63952

Soubor robots.txt je nejlépe si stáhnou do PC tam poeditovat a vrátit na web server. Jaký program na sitemap jste si stáhnul? Rozšíření do Joomly se instaluje pomocí instalátoru v admistraci Joomla. To Vám hlásí nějakou chybu?
  • HonzaKr
  • NEPŘÍTOMEN
  • Joomla dědek
:: nejhorší jsou rychlé ruce ::

Re:sitemap 1 rok, 5 měsíců #63956

Díky za reakci, stáhnul jsem si xmap. Přímo v počítači jsem to needitoval, rovnou jsem to uploadoval na server, kdy jsem chtěl do řádku Upload package file nahrát soubor: install.xmap.php, systém vygeneruje hlášku "uknown archive type"