Nejste přihlášeni!
Vítejte, kolemjdoucí
Uživatelské jméno Heslo: Pamatovat si mne

phocagallery stránkování
(1 prohlížející) (1) host
  • Strana:
  • 1

TÉMA: phocagallery stránkování

phocagallery stránkování 2 let, 3 měsíců #51831

Jsem začátečník a není my jasné jak udělat aby nastavené stránkování pro kategorie bylo platné jak pro odkaz z main menu(nabídka-mainmenu-phoca gallery kategorie) tak i ze seznamu kategorií v komponentě phoca gallery. V první připadě to jde udělat pro každou kategorii vzlášť nebo použít globální nastavení, ale v druhém případě funguje jen glob.nast. Obecně to platí pro všechna nastevení provedené v nabídka-main ........... Chtěl bych zachovat přístup jak z main menu tak i ze seznamu kategorií. Děkuji za radu.
  • jan72
  • NEPŘÍTOMEN
  • Uživatel

Re:phocagallery stránkování 2 let #54837

Pokiaľ som pochopil príspevok od jan72, tak mám ten istý problém.

Na mojej stránke (tu)si vytváram súkromnú galériu. No nemôžem zapnúť stránkovanie. Je tam zobrazených len toľko fotiek, koľko dám zobraziť na prvej strane. V tejto časti mám 200 fotiek, no zobrazených je len tých 100 a nemám možnosť prejsť na druhú stránku, dávnejšie mi to fungovalo, no neviem či som niečo zle prestavil, ale už to nejde. Prešiel som už všetko X krát, no neviem to zapnúť. Prosím Vás týmto o pomoc.
  • oneho

Re:phocagallery stránkování 1 rok, 9 měsíců #59806

Taky bych se přidal - mám nainstalovanou novou verzi 2.7.0, ale ani tam jsem nikde nenašel, kde se dá stránkování vypnout či zapnout - a platí to jako pro categories view, tak i pro zobrazení detailu kategorie - tam je zase trvale pagination zapnuto.

V nastavení jsem našel jen jaké hodnoty počtu položek na stránku si do pagination můžu zadat a defaultní hodnota - to je vše.

Zobrazení kategoríí je jednosloupcové - ukázka je zde www.valasskyvojvoda.cz/joomla - tlačítko fotogalerie.

Díky za případné nakopnutí správným směrem.
  • Martens
  • NEPŘÍTOMEN
  • Uživatel
Poslední úprava: 1 rok, 9 měsíců Napsal Martens.