Nejste přihlášeni!
Vítejte, kolemjdoucí
Uživatelské jméno Heslo: Pamatovat si mne

Úprava vzhledu MENU
(1 prohlížející) (1) host
  • Strana:
  • 1
  • 2

TÉMA: Úprava vzhledu MENU

Úprava vzhledu MENU 1 rok, 9 měsíců #58966

Všechny Vás zdravím,

předem se omlouvám, ale nevěděl jsem kam dotaz napsat, tato kategorie se mi zdála nejmíň nevhodná ..

Jsem absolutní začátečník, mám zprovozněnou Joomlu s češtinou a pomalu zabředávám do jejích tajů. Pro začátek se snažím dát svou stávající stránku www.vilajosefina.wz.cz do Joomly a nevím, jak zpracovat menu:

- menu (v Joomle) obsahuje 6 odkazů viz. obr1
- každý z odkazu se zobrazí s tečkou vlevo, chtěl bych, aby byl každý odkaz tvořen obrázkem (image button), viz. obr2, který se při najetí změní, viz. www.vilajosefina.wz.cz

Nevím, jestli jste stavěni na takovéto amatérské dotazy, prosím Vás o shovívavost ..

Děkuju za rady,

Jakub

Příloha:

Název: obr12.zip
Velikost: 87633
  • morca
  • NEPŘÍTOMEN
  • Uživatel
Poslední úprava: 1 rok, 9 měsíců Napsal morca.

Re: Úprava vzhledu MENU 1 rok, 9 měsíců #58967

Menu tvořené image buttony tak jak je máte na stránkách www.vilajosefina.wz.cz v Joomle nenajdete, nebo opravdu toužíte při jakékoli změně názvu opravovat obrázky? Veškerý vzhled je řešen pomocí šablon.

Věnujte se seznámení se systémem, přenesení dat, atd... A ve volných chvílích můžete procházet stránky nabízející šablony (templates), ze kterých si jistě vyberete tak aby se menu podobalo vašim představám. pokud ne, musíte si šablonu vytvořit, nebo upravit stávající.
  • Bong
  • NEPŘÍTOMEN
  • Administrátor
I'm sorry, my responses are limited...you must ask the right questions.

Re: Úprava vzhledu MENU 1 rok, 9 měsíců #58980

Ahoj,
takovéto menu jde přece velice jednodušše udělat přes CSS.
  • houbak
  • PŘÍTOMEN
  • Zkušený uživatel

Re:Úprava vzhledu MENU 1 rok, 9 měsíců #59008

Ahoj,

moc Vám děkuju za reakce.