Nejste přihlášeni!
Vítejte, kolemjdoucí
Uživatelské jméno Heslo: Pamatovat si mne

Instalace template
(1 prohlížející) (1) host
  • Strana:
  • 1

TÉMA: Instalace template

Instalace template 4 let #28403

Cau, s Joomlou zacinam.
Instalace verze 1.5 na ic.cz (krom aktivace FTP) bez problemu. Prvni co jsem samo zkousel byla instalace nove sablony. Kompnul jsem to normalne pres FTP, v nastaveni jsem ji vybral jako default a ulozil.
Kdyz jsem to testoval, tak mi firefox napsal jen hlasku

Direct Access to this location is not allowed.

Nevite kde by mohl byt problem ?
Diky za kazdou radu
  • lantik
  • NEPŘÍTOMEN
  • Uživatel

Re:Instalace template 4 let #28404

??

Příspěvek editován: lantik, v: 02/02/2008 10:17
  • lantik
  • NEPŘÍTOMEN
  • Uživatel

Re:Instalace template 4 let #28413

Řešil jsem stejný problém.Myslím že některé šablony jsou udělány pro starší verze než je 1.0.15.Nejsem v tomto žándý odborník spíš naopak,ale když jsem šablonu nahrál přes instalátor ve své Joomla tak mě to na tuto chybu upozornilo.Je nutno:povolit systém-zděděný zásuvný modul,ve správci zásuvných modulů (systém Legacy a je tam pod číslem 25).

Re:Instalace template 4 let #29006

Jsem taky naprosty zacatecnik a mam s tim ten samy problem, jako je napsan v predchozim prispevku. Taky budu rad za kazdou radu.

Příspěvek editován: gully, v: 12/02/2008 01:10
  • gully
  • NEPŘÍTOMEN
  • Začátečník

Re:Instalace template 4 let #29013

Platí jednoduché a základní pravidlo - aby doplňky fungovaly musí mít jasně deklarováno, že jsou pro verzi 1.5. Zděděný mód (Legacy) nepoužívejte, protože způsobuje hodně problémů a je do J! 1.5 přidán je jako KPZ (Krabička poslední záchrany).
Týká se to i šablon. Pokud s tím máte problém, bombardujte autora příslušného doplňku a žádejte verzi pro J! 1.5.
Většina problémů tkví v tom, že nepoužíváte verzi kompatibilní s J! 1.5. Pak také máte ještě možnost kontaktovat podporu svého hostingu a řešit to s nimi, od toho si je platíte.
  • svatas
  • NEPŘÍTOMEN